%0 Journal Article %T بررسی نقش شاخص های فرهنگ سازمانی در ارتقای مدیریت دانش کارکنان رسانه های ورزشی %J مطالعات المپیک %I کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران %Z 2717-4336 %A خداپرست, ُسیاوش %A بخشعلی پور, وحید %A کریمی پاشاکی, حسین %D 2021 %\ 02/19/2021 %V 23 %N 5 %P 107-118 %! بررسی نقش شاخص های فرهنگ سازمانی در ارتقای مدیریت دانش کارکنان رسانه های ورزشی %K رسانه %K فرهنگ سازمانی %K مدیریت دانش %K سازگاری %K مشارکت %R %X هدف از این مقاله، بررسی نقش شاخص‌های فرهنگ سازمانی در ارتقای مدیریت دانش کارکنان رسانه‌های وزشی استان گیلان است. پژوهش حاضر توصیفی و کاربردی است. 130 نفر از کارکنان رسانه ای در حوزه ورزش استان گیلان به عنوان نمونه انتخاب شدند. از پرسشنامه‌های استاندارد (که روایی صوری و محتوایی آن توسط متخصصان مربوطه و اساتید دانشگاه مورد تأیید قرار گرفت) و روش‌های آمار توصیفی و استنباطی با استفاده از نرم‌افزار SPSS نسخه 21 استفاده شد. نتایج نشان داد: رابطه معنی‌داری بین فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در کارکنان رسانه‌های ورزشی استان گیلان وجود دارد (P˂0/05) که مقدار همبستگی به‌دست آمده از فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش (78/0=r) می باشد. به نظر می‌رسد، این رابطه آماری معنی‌داری زمینه‌ساز تغییرات موفقیت آمیز در رسانه‌ها خواهد بود؛ به طوری که، فرهنگ سازمانی یکی از عوامل موثر در استقرار و اساس موفقیت مدیریت دانش می‌باشد %U https://www.olympic-journal.ir/article_135914_58e880cdbf35701da00d07852cd353a6.pdf